Thursday, June 16, 2011

ROSKILDE

Jeg kommer nok ikke til at være hjemme / online i de næste par uger, i hvert fald bliver det begrænset. Jeg har en travl weekend foran mig med arbejde, personalefest med fri bar(!), Roskilde-lejr-møde plus det løse, og mandag tager vi afsted til Berlin. Rammer København igen kort torsdag-fredag, men det er så igen proppet med lillebrors dimission, arbejde og en svensk midsommar-fest på Bryggen. Og derefter står den på Roskilde.

Doven som jeg er, har jeg taget den nemmeste vej til at vise mit personlige Roskilde-program - i hvert fald når det præcise program ikke er offentliggjort. Jeg håber på at ramme:



Inden jeg rejser skal jeg nok lige vise den fineste Berlin-mini-guide som søde Melissa har lavet til mig. Den bliver guld værd for en Berlin-jomfru som mig!

No comments:

Post a Comment